Wednesday 12 December 2012

Penghujung 2012

Lama xupdate blog, haisshh. Bizi manjang dak yu ni...insyaallah lepas ni da boleh update slalu kot...keje untuk 2012, semua  dah settle ALHAMDULILLAH  >_< v,.  Menanti tahun baru plak.. hari ni 12.12.12, subhanallah, cantik betul tarikh ni. Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru kan. Sekejap je rase. Btw, sepanjang tahun 2012 ni tak banyak perkara yang berlaku. Cuma status je berubah kepada tunangan orang. ..ehem..ehem...hehe.
 Alhamdulillah, majlis pertunangan selamat pada 27 okt 2012 lepas.
Oke, xnak cerita lelebih pasal majlis tunang yang da di tinggalkan zaman tukan, kite nak cite pasal azam untuk tahun depan.  Tahun ni punye azam dah tercapai, Alhamdulillah,...next?? U ols dah ade azam untuk tahun depan ke? Ape ea?cer cite sikit, kite kongsi J........hehe
Azam yu untuk tahun depan, nak tamatkan zaman bujang...hikhikhik, insyaAllah bulan 2 ni majlisnya. Harap semuanya berjalan dengan lancar... Amin. Itu jela azam yu tahun depan, selebihnya sama macam tahun2 lepas, yu nak jadi insan yang lebih baik dari sekarang, insan yang taat pada ibu bapa, dan insan yang boleh membanggakan  ibu bapa.INSYAALLAH!! opsss, satu lagi...hehhe, isteri yang baik untuk BAKAL SUAMI ;) amin..
Apapun, apa yang kita rancang tak semestinya menjadi, yang penting kite berdoa kepada Allah, semoga dengan niat dan harapan kita, Allah makbulkan segala yang terbaik buat diri kita.
 
thanks for reading ^^.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...